czwartek, 15 lipca 2021

Galeria: Teufelsberg. Las II.
Gallery: Teufelsberg. Forest II.

Dziś mam dla Was zdjęcia drugiego Lasu, które znajduje się nieopodal wsi Teufelsberg.

Zdjęcia możecie otworzyć w nowej karcie, ponieważ mają 1500 pikseli szerokości i w oryginalnym rozmiarze nie mieszczą się w szpaltach bloga. 

Drzewa zrobiłem ze skręconego miedzianego drutu, który pokryłem szpachlą do drewna.

Z kolei gałęzie drzewa posypałem różnego rodzaju posypkami imitującymi liście.

Na makiecie umieściłem także starożytne głowy oraz starożytne dłonie od Warhead Studio.

Całość uzupełniłem różnego rodzaju posypkami, pigmentami i olejnymi efektami.


Poniżej znajdziecie pozostałe poradniki, w których pokazałem jak zrobiłem:
I to chyba tyle, zapraszam do oglądania (najlepiej otwierając obraz w nowym oknie), piszcie komentarze, udostępniajcie.
Today  I have for you photos of the second Forest, which is located near the Teufelsberg village.

I would like to remind you that you can open image in a new tab, because they are 1500 pixels wide and in their original size they do not fit into the blog columns.

I built the trees of twisted copper wire and covered it with a wood trowel.

In turn, I sprinkled the tree branches with various types of sprinkles imitating leaves.

I also put elements of ancient heads and ancient hands from Warhead Studio on the forest.

I complemented the whole with various types of sprinkles, pigments and oil effects.


Below you will find other tutorials in which I have presented step by step how to make:
And that's about it, I invite you to watch (preferably by opening the image in a new window), write comments, share.

   

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz